  • Data: 2018-08-09 20:15:54
    Temat: Re: Obciążenie sieci przez klimatyzację
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com wrote:

    > dlatego klimatyzatory czy w ogolnosci pompy ciepla coraz gorzej dzialaja
    > (mniejsze COP) im nizsza roznica temperatur po stronie "zdalnej".

    Różnica między stroną zewnętrzną a wewnętrzną?

    No cóż, to u mnie nie ma żadnej (bo oba wloty są w środku), a działa :)

    > Te przenosne klimatyzatory powinny miec w praktyce dwa krocce i wkladki dookienne z
    dwoma otworami.

    Hmm, jest z tyłu możliwość podłączenia drugiej rury, ale w zestawie była
    tylko jedna (można dokupić rurę osobno).

    > Jak chcesz zoptymalizowac to mozesz krociec wlotowy podpiac pod powietrze w
    piwnicy. O ile masz takowa.
    > To pomoze w dwojnasob, zwiekszy sprawnosc klimatyzatora, a rura troche ostudzi
    pomieszczenie (niewiele ale zawsze cos).

    Nie mam, to mieszkanie na piętrze w bloku. Jakbym miał swój dom i piwnicę,
    to miałbym splita za oknem :)