  • Data: 2018-08-09 20:21:10
    Temat: Re: Obciążenie sieci przez klimatyzację
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I sie zastanawiam czy nie lepiej.

    Znajomy kupił i twierdzi, że tylko wyrzucił pieniądze. Ja nie mam
    doświadczenia.

    > Moze trzeba model z dwiema rurami :-)

    Można i do tego drugą rurę dokupić :)

    > A czemu do skraplacza brac schlodzone powietrze ze srodka ?

    No właśnie... tak jest domyślnie.

    > Tu ma sens rozdzielenie obszarow - parownik chlodzi wnetrze,
    > skraplacz odprowadza cieplo na zewnatrz.
    > Wymiana powietrza tylko w minimalej ilosci.

    Czyli tak jak w standardowym splicie.

    > Chyba, ze przez rekuperator.

    Czyli w sumie kolejna pompa ciepła.

    > sprobuj.
    > Albo w innych pokojach postawic klimatory wodne.

    To już raczej na odwrót, jakiś klimator w sypialni. Sypialnia jest mała
    a duży pokój, jak nazwa wskazuje, duży :)