    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Obiektyw makro M42 do statycznych obrazów
    Date: Mon, 18 Jul 2016 22:51:29 +0200

    On 2016-07-18 22:03, ToMasz wrote:
    > Będziesz musiał zrobić jak najmniejszy otwór w obiektywie, jak najwięcej
    > światła, 100 milioinów megapikseli - potem wyciąć mały obszar i powiększyć.

    Mogę postawić na dośc sztywnym statywie. Czyli osiągnąc czasy
    naświetlania rzędu minut jesli to konieczne żeby odszumić obraz
    kompensując mało światła. Ponieważ nie wiem czy to tylko moja chora
    wyobraźnia że da się skręcić przeslone prawie do zera, chcę sprawdzić w
    praktyce.

    > Ps a może jakąś przystawką do smartfona? Im mniejsza matryca (wymiar
    > fizyczny) tym większa głębia ostrości. Stąd telefon może w tej kategorii
    > pobić prawie lustrzankę z prawie pełną klatką

    Mój smartfon kosztował 200zł i robi "zdjęcia" ale nic ponadto. Nie, chcę
    sprawdzić normalny obiektyw.