-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.unit0.net!news.netfront.net!.PO
STED.185.247.211.18!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Obniżyc czy podwyższyć?
Date: Sat, 4 Apr 2020 18:51:39 +0200
Organization: Netfront http://www.netfront.net/
Message-ID: <r6adur$krt$1@adenine.netfront.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 4 Apr 2020 16:51:40 -0000 (UTC)
Injection-Info: adenine.netfront.net; posting-host="185.247.211.18";
logging-data="21373"; mail-complaints-to="n...@n...net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84 (74a4b159.11.452)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2675276
[ ukryj nagłówki ]> W dniu 2020-04-04 o 14:26, N Tom pisze:
>> <https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/wn
ioskuja-o-obnizenie-dozwolonej-predkosci-w-czasie-pa
ndemii/0bqwczr>
>> "Aby odciążyć służbę zdrowia w czasie pandemii koronawirusa SARS-COV-2,
>> konieczne jest chociażby czasowe zmniejszenie limitów prędkości na drogach -
>> oceniają eksperci i naukowcy
>> [...]
>> "Badania potwierdzają, że w zależności od rodzaju drogi, nawet ponad 50
>> proc. kierujących pojazdami nie przestrzega obowiązujących ograniczeń" -
>> wskazują we wniosku."
>> Czyli skoro teraz jest ponad 50%, to po obniżeniu będzie np. 70%, ale po
>> podwyższeniu 30%.
>> Więc chyba nie w tę stronę drodzy eksperci i naukowcy, trzeba podwyższyć
>> limity, procenty będą mniejsze jeżeli chodzi o przestrzeganie ograniczeń i
>> pewnie mniejsze jeżeli chodzi o rannych -- cel odciążenia służby zdrowia
>> zostanie osiągnięty!
> Ale mimo że wypadków jest o połowę mniej to rannych i zabitych jest
> podobnie,
> więc przez debili którzy teraz szaleją na pustych drogach przykręcą nam
> wszystkim śrubę.
Pszestan odpisywac anonimom januszu internetu
--
Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
Najnowsze wątki
- 2024-05-03 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=