    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Obrys płaszczyzny
    Date: Thu, 1 Dec 2016 21:15:27 +0100

    On 01.12.2016 20:39, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    owanie-wypuklej-otoczki-algorytm-grahama.html

    > O, to będzie to!

    Przecież wyraźnei pisałeś, że Twój obiekt nie musi być wypukły.

    Zamiast obrysu rogalika dostaniesz koło ze spłaszczonym fragmentem.

    Raczej policz, ile razy każda kawędź występuje.
    Jeśli nalyży do 2 trójkątów, to jst w środku, jeśli do jednego,
    to jest obrysem.

    W ten sposób uzyskasz też obrysy dziur, to może być
    dobrze, źle, albo obojętnie (bo dziur nie będzie),
    zależy, co chcesz osiągnać;-)

    > Co prawda punkty mam w 3D, ale już wiem od czego
    > zacząć. Dzięki :-)

    To i tak pewnie interesuje Cię nie obrys, a obrys
    rzutu na płaszczyznę (rzutnię).
    A wtedy np obrysem kuli (która brzegu nie ma)
    powinien być okrąg.

    To akurat niewielki problem, wysatrczy zignorować trójkąty
    ustawione 'w złą stronę' względem keirunku rzutowania.

    pzdr
    bartekltg