    From: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Obudowa HDD /USB/Eth
    Date: Fri, 20 Mar 2009 15:12:42 +0100

    Jacek pisze:

    > Zwroc uwage, ze z funkconalnoci, o ktora chodzi watkotworcy,

    A wątkotwórca o to pytał? Bo może mu nie jest to potrzebne,
    tak samo jak mnie, a przydałaby się tego typu prosta obudowa a nie
    odtwarzacz i dużo bardziej jest przywiązany do tych ~800 zł niż do
    odtwarzacza lewizny pseudo HD.

    > schodzisz na ceny i inne duperele. Czy o cenie byla mowa?

    Duperele?. Sam się wkopałeś pisząc o wspaniałych funkcjach odtwarzania.
    Przy okazji cena i niestabilność tego nonrjma nie jsst ważna, tak?

    > Ma spelniac:
    > - dostep z LAN
    > - dostep USB

    A spełnia? Bo cały czas usiłuję się tego dowiedzieć, ale podstawowa
    odpowiedź nie padła. Masz takie urządzenie i sprawdzałeś że HDD jest
    jednocześnnie widoczny przez eth jako NAS i USB jako GMS czy tylko
    gdybasz, a jak po wydaniu >500 zł okaże się, że oba złącza to są hosty,
    jak w większości tego typu urządzeń i napiszesz "sorry, tak sobie pisałem".

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938