  • 11. Data: 2019-10-21 12:01:10
    Temat: Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Użytkownik "ANTI junta EUdSSR" napisał w wiadomości grup

    >Taa ... ja to widzialem .. na filmach s-f.
    >I dosiegnelo rzeczywistosci.

    No i kolejna ciekawostka rodem z kiepskich filmow

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/napastnik
    -wyśledził-ją-po-odbiciu-w-źrenicy-oka-zdradzają-nas
    -nic-nieznaczące-zdjęcia/ar-AAJ3W0E

    "Obsesyjny fan artystki, 26-letni Hibiki Sato śledził kobietę z dworca
    do jej mieszkania, a następnie zaatakował i wykorzystał seksualnie -
    poinformowała policja.

    Napastnik po aresztowaniu, do którego doszło kilka tygodni po ataku,
    przyznał, że wyśledził miejsce zamieszkania swojej idolki,
    wykorzystując do tego odbicie w źrenicy jej oka, na zdjęciu
    umieszczonym przez nią na profilu społecznościowym. Po przybliżeniu
    fotografii udało mu się uzyskać obraz stacji kolejowej, którą
    następnie zlokalizował przy pomocy wirtualnej mapy."

    Coraz lepsze te aparaty, coraz wiecej pikseli ... a obiektywy jak
    widac wcale nie takie zle ...

    J.

  • 12. Data: 2019-10-22 00:40:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5dad828f$0$526$6...@n...neostrada.pl

    > Coraz lepsze te aparaty, coraz wiecej pikseli ... a obiektywy jak widac wcale nie
    takie zle ...

    Nie ona pierwsza ukazała tym sposobem to i owo...
    Metoda znana od zarania odręcznej ;) fotografii.

    --