  • Data: 2016-08-05 17:33:16
    Temat: Re: Od 14 lat jestem ...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik

    >Co to ma wspólnego ?

    To ma, że mnie dziwią tacy ludzie. Ten z filmu się dopierdala, bo mu
    kiedyś jakiś policjant mandat wlepił.
    ---
    A skąd Ty wiesz, że z tego powodu jak podaje, że z innego ?

    A teraz będzie się czepiał
    każdego napotkanego policjanta, który krzywo nogę postawi.
    ---
    To dobrze a nie źle.

    Musi mieć
    sporo wolnego czasu.
    ---
    Nie widzę związku. Każdy przeznacza swój czas na to co chce. Jak ktoś woli
    ogon podkulić i spieprzać to tak będzie robił.