  • Data: 2019-05-22 07:39:07
    Temat: Re: Odbieranie wiadomości na mikrokontrolerze
    Od: Luke <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-19 o 23:31, Mirek pisze:

    > Ja myślę, że kiedyś nie spuścimy nawet wody w kiblu bez zalogowania się
    > do FB.

    Drogi użytkowniku naszego publicznego kibla!

    Aby dokonać spuszczenia wody zaloguj się do naszego kiblowego serwisu
    przez Facebook! Na pewno będzie to dla Ciebie niespodzianka, ale
    spuszczanie wody jest i będzie bezpłatne!

    Za Twoimi plecami w ramkach znajduje się 10 stron formatu A3
    wypełnionych drobnym tekstem. Musisz zaakceptować tę umowę, nawet jeśli
    jej nie przeczytasz. Ogólnie przetwarzamy wszystkie dane dla Twojego
    dobra, a opcjonalna aplikacja dająca zniżki w pięciu hipermarketach może
    powiadomić się o ewentualnym zaparciu i zasugerować właściwe leki, które
    możesz nabyć w najbliższej współpracującej z nami aptece.

    (nie mogłem się powstrzymać)
    L.