  • 1. Data: 2011-12-29 13:23:40
    Temat: Odczyt FAX'u z pliku dźwiękowego
    Od: "DareckY" <D...@g...com>

    Witam .
    Czy jest jakieś oprogramowanie którym przetrawim bym dźwięki faxu na treść ?
    Bo mam zapisy foniczne a wydruk niestety nie doszedł do skutku.

  • 2. Data: 2011-12-30 11:26:49
    Temat: Re: Odczyt FAX'u z pliku dźwiękowego
    Od: "Jerki" <j...@g...com>

    Zadzwoń na nr faksowy i po prostu odtwórz ten plik przez linię telefoniczną.
    Druga strona powinna zrozumieć.
    Jerki

  • 3. Data: 2011-12-30 19:01:41
    Od: "DareckY" <D...@g...com>

    Użytkownik "Jerki" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > Zadzwoń na nr faksowy i po prostu odtwórz ten plik przez linię
    > telefoniczną. Druga strona powinna zrozumieć.
    > Jerki
    >
    > Użytkownik "DareckY" <D...@g...com> napisał w wiadomości

    A jak myślisz co się stanie jak taki plik z nagraniem otworze przez
    słuchawkę ??
    Ja Ci odpowiem będzie kicha , bo na początku FAX'y uzgadniają sposób
    transmisji .

  • 4. Data: 2011-12-31 14:57:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 20:01:41 +0100, DareckY napisał(a):

    > A jak myślisz co się stanie jak taki plik z nagraniem otworze przez
    > słuchawkę ??
    > Ja Ci odpowiem będzie kicha , bo na początku FAX'y uzgadniają sposób
    > transmisji .

    A jestes pewien ze w takim przypadku nie uzgodnia takiego samego sposobu ?
    Szczegolnie jesli to typowe faksy i typowy sposob ?

    J.

  • 5. Data: 2011-12-31 15:46:35
    Od: "DareckY" <D...@g...com>

    > A jestes pewien ze w takim przypadku nie uzgodnia takiego samego sposobu ?
    > Szczegolnie jesli to typowe faksy i typowy sposob ?

    Powiem tak , jest to nagranie z rejestratora rozmów i na nagraniu słychać
    obydwa urządenia i takie przepuszczanie znów na inny fax sygnału nie ma
    sensu , testowałem :-(

  • 6. Data: 2011-12-31 20:41:39
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Powiem tak , jest to nagranie z rejestratora rozmów i na nagraniu słychać
    > obydwa urządenia i takie przepuszczanie znów na inny fax sygnału nie ma
    > sensu , testowałem :-(

    jesli juz mialbys podazac tym tropem, to trzeba wyciac w nagraniu dzwiek
    faksu odbiorczego
    nastepnie recznie sterowac dzwiekiem nagrania kierujac je do jakiegos faksu,
    jezeli predkosc zostanie wynegocjowana taka, jak w oryginale, to kto wie,
    moze sie udac

  • 7. Data: 2012-01-01 18:33:40
    Temat: Re: Odczyt FAX'u z pliku dĽwiękowego
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 31 Dec 2011 16:46:35 +0100, "DareckY" <D...@g...com>
    wrote:

    >Powiem tak , jest to nagranie z rejestratora rozmów i na nagraniu słychać
    >obydwa urządenia
    To co to za rejestrator że nie potrafi zdekodować faxu?

    WAM

  • 8. Data: 2012-01-04 07:15:28
    Od: "Jerki" <j...@g...com>

    Tak się zastanawiam, czy ty aby masz nagraną transmisje faksu czy tylko
    próbę uzgodnienia fazy B. Bo jeśli transmisja nie doszła do skutku, to
    raczej masz nagrane tylko próby dogadania się, niż samą transmisję. Może sie
    mylę, ale nie widzę, w jaki sposób twoja sekretarka uzgodniła transmisje
    faksową a nagrała dzwięk
    Jarek

  • 9. Data: 2012-01-04 09:45:17
    Od: "DareckY" <D...@g...com>

> [...]
    > raczej masz nagrane tylko próby dogadania się, niż samą transmisję. Może
    > sie mylę, ale nie widzę, w jaki sposób twoja sekretarka uzgodniła

    A czy pisałem o sekretarce ? mam zapis całej transmisji .

  • 10. Data: 2012-01-04 14:48:07
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

> [...]
    > raczej masz nagrane tylko próby dogadania się, niż samą transmisję. Może
    > sie mylę, ale nie widzę, w jaki sposób twoja sekretarka uzgodniła

    bo tak sie lepiej czyta
    a dlaczego ?
    zacznij odpowiadac pod postem