  • Data: 2018-05-22 07:59:19
    Temat: Re: Odebrać prawo do komentowania na grupach dożywotnio
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie do konca prawda - znam osobe ktora miala dwie kolizje w nie swoich
    > samochodach, obie zakonczone interwencja policji i papierami, mimo ze i

    nie twierdzę że niemasz racj, bo nie wiem co wpływa na taki wynik, ale
    ubezpieczyciele nic nie wiedzą. podam przykład, skompliowany, ale
    wyjaśni wszystko.

    w firmie mtu, miałem ubezpieczone OC holowanie i _szyby_. żadnych innych
    ubezpieczeń. szyba pękła, zgodnie z umową wypłacili 90% ja resztę. po
    roku szukam ubezpieczenia na inne auto a tu alianz mówi mi że miałem
    wypłatę z AC. Z jakiego AC się pytam, jak ac nie płaciłem przez 5 lat.
    po długich "dochodzeniach" dowiedziałem się że każda wypłata obowiązkowo
    musi być zapisana w bazach UFG, a skoro z oc mi nie wypłacili to musieli
    wybrać inną dostępną opcje i wpisali wypłatę jako AC. W MTU wiedzieli że
    to za szybę, więc miałem "czyste konto" ale w innych ubezpieczalniach -
    była szkoda z AC i kropka (nie było miejsca na wpisanie jaka szkoda i
    wartość).
    Działo się to jakieś 5 lat temu i mówili że może coś się w tej kwestii
    zmieni, ale narazie się nie szykuje. wtedy prowadziłem na grupie
    kampanie informacyjną, bo wszelkie inne "doubezpieczenia" elementów
    samochodu skutkowałyby takim samym wpisem w AC, "niewidoczym" jedynie w
    obecnej ubezpieczalni. tak więc na kolejne parę lat jesteśmy związani ze
    starym ubezpieczycielem, więc argument - przejdę do innej firmy odpada,
    a skoro ceny ubezpieczeń są nie jawne, to na bank zapłacimy więcej.
    ToMasz