  • Data: 2017-11-15 20:57:13
    Temat: Re: Odlewy żeliwne metodą chałupniczą
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 listopada 2017 23:26:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > w Pudziana sie bawisz ?

    Ależ skąd :>

    > Ale to w odlewni bylo, czy skupie zlomu ?

    Tyle kosztuje w handlu gotowy klamot do ćwiczenia.

    > A kulke gotowa i przyspawac uchwyt ?

    To musi być pewne i bezpieczne, bo jak ktoś tym nad głową wymachuje
    i nagle mu uchwyt puści, to może być niewesoło. Z jakiegoś powodu
    robią to z odlewów, nie wiem, może taki spawany uchwyt po iluśset wymachach,
    rzuceniu na glebę czy innych przypadkach stresu może np. puścić?

    L.