    From: "KS" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Odolejacz pompy próżnowej
    Date: Sun, 22 Jun 2014 21:54:07 +0200

    W pompie łopatkowej PVR (włoska) głównym elementem separatora jest wkład
    który na oko nie rózni się niczym od wkłądów stoowanych w separatorach oleju
    stosowanych na instalacjach spręzonego powietrza zwykle za sprężarka.
    Wyglada to jak zwykły filtr powietrza tylko zamiast papieru ma cos jakby
    gąbke o dośc drobnych regularnych porach.
    Wkłady takie są dostępne w różnej klasie filttracji. Zwykle z klasa
    filtracji rosnie opór przy tych samych wymiarach.

    K.S.