  • 1. Data: 2018-11-28 01:21:11
    Temat: akumulator
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    już stoi 3 tygodnie koło mojego domu. Pewnie jakiś opalony książe go
    porzucił. Nikt go nie chce ani czarny sprzątacz ze sklepu ani ruski
    zamiatacz ulic. Może go wziąć i na yt zrobić overhauled.

    Wyprópować czardzer z Lidla, wypłukać, zalać nowy kwas jak za PRL ;)

    Im bogatszy kraj tym więcej śmieci. Koło szkoły taki syf, że szok.
    Możemy być dumni z naszych tuptusiów co wspierają recykling.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2018-11-28 03:04:33
    Temat: Re: akumulator
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-11-28 01:21, PiteR wrote:
    > już stoi 3 tygodnie koło mojego domu. Pewnie jakiś opalony książe go
    > porzucił. Nikt go nie chce ani czarny sprzątacz ze sklepu ani ruski
    > zamiatacz ulic. Może go wziąć i na yt zrobić overhauled.
    Jak odpowiednio ciężki, to opłaca się zrobić wycieczkę na złomowisko.
    Tylko może być problem z transportem. Jakiś czas temu pomagałem
    sąsiadowi wrzucić na przyczepę akumulator, który zanim padł, to służył
    mu do odpalania ciągnika. Jakiś dziwnie ciężki był - po wrzuceniu na
    przyczepę zauważyłem tabliczkę znamionową wg której jego waga to 205 kg.
    :-) Podobno był od elektrycznego widlaka, Jugendrich czy jakoś tak.

  • 3. Data: 2018-11-28 21:29:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-28 o 01:21, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Im bogatszy kraj tym więcej śmieci. Koło szkoły taki syf, że szok.
    > Możemy być dumni z naszych tuptusiów co wspierają recykling.

    Na złomie jakieś 3.5zł za kg :)

    Lewis