  • Data: 2019-04-25 15:10:28
    Temat: Re: Odzyskanie danych z karty SD
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Do Arcabitu poniekąd dobrowolnie.
    > Nie bardzo jest tu miejsce na takie tematy, ale ja słyszałem to tak, że
    > (aktualna wtedy) żona Marka dała nowe umowy pracownikom. Szczegóły
    > wyszły na jaw nieco później i nie wszystkim się to podobało.

    Tak... to prawda. Mnie to trochę ominęło, bo przyszedłem do pracy już do
    ArcaBitu (w 2005 r., w środku tych perturbacji), więc wiem tylko tyle, ile
    ludzie mówili. W każdym razie ArcaBit był dla nich wybawieniem właśnie od
    spadkobierców Marka, z którymi podobno nie dało się dogadać.

    > W każdym razie szkoda dobrego, mocnego zespołu.

    To też prawda, to byli bardzo kompetentni ludzie i świetni programiści.