  • 1. Data: 2011-08-09 17:19:13
    Temat: Oklejanie samochodów folią
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,

    Mam pytanie- jakie są koszty oklejania auta folią?
    Często samochody/busy kurierów są nie malowane ale właśnie oklejane.
    Widziałem też akcje, gdzie starawe mini było fajnie folią oklejane
    Jakie są koszty takiego zabiegu?
    Czy łatwo coś takiego później usunąć?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-08-09 17:20:49
    Temat: Re: Oklejanie samochodów folią
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.08.2011 17:19, BAREK pisze:
> [...]
    > Często samochody/busy kurierów są nie malowane ale właśnie oklejane.
    > Widziałem też akcje, gdzie starawe mini było fajnie folią oklejane

    2000-3000zl za osobowke. Latwo usunac. Cudow nie ma, bo na zagieciach i
    w innych "smiesznych" miejscach widac, ze to folia, bo sie zawija itd.

  • 3. Data: 2011-08-09 17:52:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > 2000-3000zl za osobowke.

    Gdzie?
    Bo ode mnie chcieli 4 tys.
    Za 2 tys może bym się skusił.

  • 4. Data: 2011-08-09 18:02:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.08.2011 17:52, Cavallino pisze:

    > Gdzie?
    > Bo ode mnie chcieli 4 tys.
    > Za 2 tys może bym się skusił.

    http://aplikatorzy.pl
    tu niedawno bylo za bodajze 2000, a jak pozwoliles na umieszczenie ich
    loga, to kilka stowek mniej. Wiadomo, cena zalezy tez od stopnia
    skomplikowania danego auta.

    a to
    http://oklejsie.pl/
    prowadzi chlopak kolezanki, ale nie dowiadywalem ile biora

  • 5. Data: 2011-08-09 18:05:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > a to
    > http://oklejsie.pl/
    > prowadzi chlopak kolezanki, ale nie dowiadywalem ile biora

    No tak, ale do Olsztyna czy Gliwic nie pojadę.
    Szkoda że nie masz namiaru z Poznania.

  • 6. Data: 2011-08-09 18:07:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.08.2011 18:05, Cavallino pisze:
    > No tak, ale do Olsztyna czy Gliwic nie pojadę.
    > Szkoda że nie masz namiaru z Poznania.

    Tu na miejscu, w Krakowie, tez bym cos pewnie znalazl, ale to dalej nie
    Poznan ;)

  • 7. Data: 2011-08-09 19:45:54
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-08-09 17:19, BAREK pisze:
    > jakie są koszty oklejania auta folią

    W Galileo mówili o 1500 EUR.
    Efekt (prezentowany) był zaskakująco dobry.
    Obserwując taksówki niemieckie - muszę też potwierdzić.
    P.

  • 8. Data: 2011-08-09 20:55:40
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "BAREK" <b...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > Często samochody/busy kurierów są nie malowane ale właśnie oklejane.
    > Widziałem też akcje, gdzie starawe mini było fajnie folią oklejane

    Pracowałem na emigracji w firmie, ktora zajmowala się ...usuwaniem takich i
    innych oklejen z pojazdów (pracy było dla 10 osób 6 dni w tygodniu zwykle
    ponad 8h dziennie), ale takze czasem robiliśmy "w drugą strone". Koszt
    zależy od:
    1. wielkości i rodzaju samochodu
    2. rodzaju i typu folii
    3. rodzaju aplikacji (wzoru) na oklejeniu
    4. klient czasem miewa fanaberie np. oklejanie felców drzwi wewnątrz,
    słupków, felców bagażnika itp - wtedy nawet 4 razy więcej.

    Zwykłe oklejenie zwykła gładką folią bez aplikacji za samochód wielkości
    golfa to około 1200 euro netto. Rozklejenie na gotowo z usunieciem kleju
    100 - 120 euro plus vat.

    hk

  • 9. Data: 2011-08-09 20:59:18
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Heinzkalter" <v...@g...com> wrote in message

> [...]
    >
    > Zwykłe oklejenie zwykła gładką folią bez aplikacji za samochód wielkości
    > golfa to około 1200 euro netto. Rozklejenie na gotowo z usunieciem kleju

    Usunięcie takiej folii z osobówki osobie wprawnej zajmuje ok 2 godziny.
    Najgorzej jest jak samochód ma otarcie wtedy trzeba "dlubac" w strzepach. Na
    ogół usuniecie nie stwarza problemu.

    hk