    From: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Olympus E-400 jaka predkosc zapisu
    Date: Sat, 17 Jan 2009 11:27:49 -0500

    Proces ZAQ <w...@b...com> zwrócił błąd:

    > aktualnie mam EMTEC 2GB 80x i moge robic pod rzad jakies 5-6 zdjec SHQ,
    > chodzi mi o to czy dorzucenie szybszej karty 233x czy 300x cos poprawi tak
    > bym mogl robic ze 2-3 razy wiecej pod rzad.

    Widziałeś ten test?
    http://www.biofos.com/esystem/e400_tst.html#SECTION4
    Przewiń trochę w dół do testów szybkości. Karta CF IV w E-400 jest
    szybsza niż CF III według autora. Podaje ile sekund strzelanie zabiera,
    w tym zapewne można mu wierzyć. Ale jego rozumienie oznaczeń (266x, 133x
    itd.) dalekie jest od prawdy.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8