  • 1. Data: 2009-01-12 17:50:24
    Temat: Olympus E-400 jaka predkosc zapisu
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    zastanawiam sie nad kupieniem szybszej karty CF
    do mojego Olka ale nie wiem ile moge zyskać.
    jaka ma przepustowosc MB/sek ten Olek ?

  • 2. Data: 2009-01-12 18:13:54
    Temat: Re: Olympus E-400 jaka predkosc zapisu
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    ZAQ rzecze:

    > zastanawiam sie nad kupieniem szybszej karty CF
    > do mojego Olka ale nie wiem ile moge zyskać.
    > jaka ma przepustowosc MB/sek ten Olek ?

    Szybsza karta dużo ci nie da, skoro rawy mają po 22MB...

  • 3. Data: 2009-01-12 18:16:58
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    > Szybsza karta dużo ci nie da, skoro rawy mają po 22MB...

    aktualnie mam EMTEC 2GB 80x i moge robic pod rzad jakies 5-6 zdjec SHQ,
    chodzi mi o to czy dorzucenie szybszej karty 233x czy 300x cos poprawi tak
    bym mogl robic ze 2-3 razy wiecej pod rzad.

  • 4. Data: 2009-01-12 22:48:37
    Od: Nathan <a...@s...ha>

    ZAQ pisze:

    > aktualnie mam EMTEC 2GB 80x i moge robic pod rzad jakies 5-6 zdjec SHQ,
    > chodzi mi o to czy dorzucenie szybszej karty 233x czy 300x cos poprawi
    > tak bym mogl robic ze 2-3 razy wiecej pod rzad.

    Szczerze wątpię. Wszystko zależy od wewnętrznego transferu w aparacie

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 5. Data: 2009-01-13 19:37:06
    Od: gautama <g...@g...pl>

    ZAQ pisze:

    > jaka ma przepustowosc MB/sek ten Olek ?

    tiaa.. też chciałbym to wiedzieć
    z moich kart x100 jest widocznie szybsza niż x50, więc pewnie to jeszcze
    nie jest wartość graniczna;
    ale też chaiłbym wiedzieć, jakie ograniczeni stawia body

  • 6. Data: 2009-01-17 16:27:49
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces ZAQ <w...@b...com> zwrócił błąd:

    > aktualnie mam EMTEC 2GB 80x i moge robic pod rzad jakies 5-6 zdjec SHQ,
    > chodzi mi o to czy dorzucenie szybszej karty 233x czy 300x cos poprawi tak
    > bym mogl robic ze 2-3 razy wiecej pod rzad.

    Widziałeś ten test?
    http://www.biofos.com/esystem/e400_tst.html#SECTION4
    Przewiń trochę w dół do testów szybkości. Karta CF IV w E-400 jest
    szybsza niż CF III według autora. Podaje ile sekund strzelanie zabiera,
    w tym zapewne można mu wierzyć. Ale jego rozumienie oznaczeń (266x, 133x
    itd.) dalekie jest od prawdy.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8