  • Data: 2012-11-24 12:00:42
    Temat: Re: Olympus - WTF?! [NTG]
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2012 11:46, $heikh el $hah pisze:
    > Na ekranie "memory error", w sieci brak solucji, twardego resetu nie udało się
    zrobić.

    Zdarza się; jeśli całkowicie cyfrowy na Flash EEPROM to
    awarie pamięci Flash się po prostu zdarzają. Albo całko-
    wite awarie urządzenia związane ze stosowaniem lutów bez-
    ołowiowych.

    > Normalnie bym powiedział - fajowo! Ale jaką mam teraz gwarancję, że ten też nie
    wysiądzie po dwóch tygodniach? A przy tego typu sprzęcie, gdy sklep nie jest w stanie
    dać zastępczego na okres

    Gwarancję producenta :) Po to jest właśnie umowa gwarancyjna.

    > ceną nowego urządzenia, ale z czymś takim, że sprzęt (bądź co bądź) renomowanej
    firmy wysiada po dwóch tygodniach, jeszcze się nie spotkałem.

    Dziwne. Ja wielokrotnie się spotykałem z takim czymś właśnie.
    Po to są gwarancja i "rękojmia". Największe ryzyko, że nowo
    kupione urządzenie przestanie działać jest właśnie podczas
    pierwszych tygodni pracy, bo wtedy wychodzą wszystkie wady
    materiałowe i niedoskonałości montażu. Mówi się wręcz, że
    jeżeli dysk twardy nie "wysiądzie" przez pierwsze pół roku,
    to będzie pracował kilka lat raczej bez awarii.

    A "renoma" firmy ma dzisiaj znikome znaczenie, skoro i tak
    wszystko jest produkowane z tych samych scalaków i pewnie
    też w Chinach.

    """""""|
    | | |
    ......./