  • Data: 2014-10-20 04:15:02
    Temat: Re: Op-amp, sztuczna masa, rezystory
    Od: g...@s...invalid (Gof) szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Na Twoim miejscu policzyłbym, ile licy potrzebujesz na komplet i kupił
    > tyle rdzeni, żeby ją wykorzystać - chętni na gotowe elementy
    > indukcyjne na pewno by się szybko znaleźli.

    A w czym lica będzie lepsza od tego drutu?

    > Ale 4 druty 0.71 nie ułożą Ci się w jednej warstwie - tutaj to już
    > tylko kwestia estetyki. Poza tym - nawet 2 druty 0.71 wystarczą -
    > jednowarstwowy dławik ma dobre chłodzenie.

    Tam i tak pewnie będzie wentylator do chłodzenia radiatora wzmacniacza,
    więc będzie jakiś przepływ powietrza...

    > To moja praca.

    Pytanie, gdzie przyczyna a gdzie skutek - może to Twoja praca, bo dobrze
    rozumiesz takie detale i umiesz to policzyć... pewnie dużo teorii za tym
    stoi.

    > Nie ma szans, żeby być guru we wszystkim.

    Ale można się doskonalić i próbować coraz więcej zrozumieć...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/