    From: "michalek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
    Date: Tue, 7 Apr 2009 08:38:39 +0200

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:yh1notpm240l$.11d3l53cqlcbo$.dlg@40tude.net...

    > Serwisowi Lenovo zdrowo sie tu ostatnio oberwalo, a ja mam pytanie - jak w
    > konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze
    > mnie opcja...
    > Trzeci jest Asus, czwarty Dell.

    Oceniając krytyczne posty o serwisie firmy XXX (cokolwiek tu wpiszesz)
    bierz pod uwagę, że zwykle piszą osoby, które w jakiś sposób są
    niezadowolone/nieusatysfakcjonowane z działania serwisu.
    I choćby tych osób było tylko kilkanaście/kilkadziesiąt to zauważysz
    ruch w tym temacie.
    Nie napiszą setki/tysiące osób zadowolonych z serwisu (no chyba, żeby
    ktoś został czymś wyjątkowo zaskoczony/zachwycony).
    Nie napiszą też setki/tysiące tych, którzy z serwisem w ogóle nie mieli
    do czynienia bo sprzęt działał im niezawodnie.

    Ja nie jestem w stanie niczego złego o serwisie IBM/Lenovo bo
    w mojej rodzinie działa już czwarty IBM bezawaryjnie, a na dodatek
    każdy z nich (o zgrozo dla wielu piszących na tej liście) został
    kupiony jako używany, więc mógł być nawet źle traktowany.

    Poza tym mniej przejmuj się opiniami niezadowolonych użytkowników
    którym pękają elementy obudowy (jak cytowany zawias, a nie zatrzask
    bo taki element pokazywał kiedyś na zdjęciach żalący się użytkownik)
    bo zdecydowana ich większości to efekt złego traktowania komputera
    typu upadek, domykanie na siłę pokrywy z pozostawionym długopisem
    lub pendrivem) otwieranie na siłę z jednego rogu, kiedy zaczep na drugim
    rogu nie został otwarty itp.