    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony Imperial
    Date: Thu, 12 Apr 2018 22:07:33 +0200

    W dniu 2018-04-12 o 21:58, Jacek pisze:
    > Po ostatnich zimach coraz bardziej jestem przekonany do opon
    > wielosezonowych. Ponieważ przyszła pora na przekładkę, a w letnich mam
    > bieżnika 4 mm więc wypadałoby kupić jakieś nowe.
    > Widziałem wielosezonowe opony Imperial (made in China). W internecie
    > czytam o nich całkiem pochlebne opinie, ale jakoś to made in China mnie
    > nie przekonuje. Teraz są w promocyjnych cenach.
    > Ktoś z Kolegów jeździ na chińskich? Bać się, czy wręcz przeciwnie?
    > Piszę to na chińskim laptopie i jakoś tu obaw nie mam, ale opony z Chin?
    > Jacek

    Wiesz dlaczego chińskie/tanie opony mają takie wysokie oceny i dobre
    opinie, często lepsze niż opony znacznie wyższej klasy?

    Bo piszą je ludzie, którzy zazwyczaj jeżdżą na jakichś starych parchach
    czy innych nalewkach, dla nich nowa chińska opona będzie lepsza niż
    nastoletnia opona "premium" czy jakiś nalewak.

    Lewis