  • 1. Data: 2018-04-12 21:58:28
    Temat: Opony Imperial
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Po ostatnich zimach coraz bardziej jestem przekonany do opon
    wielosezonowych. Ponieważ przyszła pora na przekładkę, a w letnich mam
    bieżnika 4 mm więc wypadałoby kupić jakieś nowe.
    Widziałem wielosezonowe opony Imperial (made in China). W internecie
    czytam o nich całkiem pochlebne opinie, ale jakoś to made in China mnie
    nie przekonuje. Teraz są w promocyjnych cenach.
    Ktoś z Kolegów jeździ na chińskich? Bać się, czy wręcz przeciwnie?
    Piszę to na chińskim laptopie i jakoś tu obaw nie mam, ale opony z Chin?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-04-12 22:07:33
    Temat: Re: Opony Imperial
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-12 o 21:58, Jacek pisze:
> [...]
    > Ktoś z Kolegów jeździ na chińskich? Bać się, czy wręcz przeciwnie?
    > Piszę to na chińskim laptopie i jakoś tu obaw nie mam, ale opony z Chin?

    Wiesz dlaczego chińskie/tanie opony mają takie wysokie oceny i dobre
    opinie, często lepsze niż opony znacznie wyższej klasy?

    Bo piszą je ludzie, którzy zazwyczaj jeżdżą na jakichś starych parchach
    czy innych nalewkach, dla nich nowa chińska opona będzie lepsza niż
    nastoletnia opona "premium" czy jakiś nalewak.

    Lewis

  • 3. Data: 2018-04-12 23:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > Ktoś z Kolegów jeździ na chińskich? Bać się, czy wręcz przeciwnie?
    > Piszę to na chińskim laptopie i jakoś tu obaw nie mam, ale opony z

    Tradycyjne pytanie: jak jezdzisz?
    - jezeli normalnei to bierz, jeżeli z kazdego zakretu wyciskasz wszystko
    co sie da to po sezonie jak zuzyjesz ze 2-3 komplety to bedziesz
    wiedział...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 4. Data: 2018-04-13 00:27:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > Ktoś z Kolegów jeździ na chińskich? Bać się, czy wręcz przeciwnie?
    > Piszę to na chińskim laptopie i jakoś tu obaw nie mam, ale opony z Chin?

    W rowerze od dawna mam opony Kenda - chyba są Made in ChRL i sobie
    chwalę. Opony nie do zajechania. No, ale Chińczycy mają bardzo duże
    tradycje rowerowe, więc może dlatego.

  • 5. Data: 2018-04-13 08:30:31
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=189&v=R_
    _XcAq5bHU

    imperial caly czas jest w promocyjnych cenach :-) do dynamicznej jazdy raczej sie nie
    nadaja ale do kulania po miescie stykna, no i trzeba trzymac odstep bo 80 km/h to
    czasami w zabudowanym sie jezdzi

  • 6. Data: 2018-04-13 14:54:03
    Od: kloi <s...@f...pl>

    w życiu i za darmo nie chce chin, miałem i musiałem się pozbyć, były
    jajowate i nie trzymały kierunku, samochód wibrował

    mam wielosezonówki uniroyalki i są bardzo dobre, cena przyzwoita

  • 7. Data: 2018-04-13 15:13:33
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.04.2018 o 14:54, kloi pisze:

    > w życiu i za darmo nie chce chin, miałem i musiałem się pozbyć, były
    > jajowate i nie trzymały kierunku, samochód wibrował
    >

    > mam wielosezonówki uniroyalki i są bardzo dobre, cena przyzwoita
    A jaką markę tych chińczyków miałeś?
    Ja póki co jeszcze chińskich opon nie miałem (poza rowerem), ale jak
    patrzę, to w domu połowa RTV jest made in China, a sprzęt komputerowy to
    chyba 100% i jakoś to wszystko nieźle działa.
    Jacek

  • 8. Data: 2018-04-13 18:10:46
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > patrzę, to w domu połowa RTV jest made in China, a sprzęt komputerowy to
    > chyba 100% i jakoś to wszystko nieźle działa.

    Ale to wszystko ma naklejki innych firm.
    Pytanie kto kontroluje jakość w tych oponach.

    Kiedyś pracowałem w firmie która w chinach u sprawdzonego
    dostawcy kupowała pewien element.
    Każdy taki element (wielkości kilku centymetrów) był zapakowany
    w folijke z karteczką na której były wypisane parametry tego elementu.
    Oczywiście wszystkie miały być OK.
    Jako że byłem nowy w firmie to zostałem testerem tych elementów.
    Było 5000 sztuk do sprawdzenia.
    50% było do kosza ale i tak się opłacało.

    Wiec gdy Ty teraz pójdziesz do tej firmy i poprosisz o ten element.
    Masz 99,99% szans że trafisz na dobry element.

  • 9. Data: 2018-04-17 15:49:11
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 00:27:40 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > W rowerze od dawna mam opony Kenda - chyba są Made in ChRL i sobie
    > chwalę. Opony nie do zajechania. No, ale Chińczycy mają bardzo duże
    > tradycje rowerowe, więc może dlatego.

    Kenda to nie chińska, tylko tajwańska firma.