  • Data: 2015-05-20 13:41:58
    Temat: Re: Opony Yokohama
    Od: "samochodowy" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój przykład jest taki:
    Mechelin Primacy opony z 2009, made in germany, użytkowane od 2010r.
    W tym sezonie mają po zamianie przód tył, po ok. 5,5 - 6 mm bieżnika.
    Michelin ma to do siebie, że robi "miękkie" boki opony.
    Chyba dlatego raczej wszystkie które miałem, mimo że nie były jakoś
    nadzwyczajnie
    nastawione na ekspozycję słoneczną mają spękania po bokach i z bliska
    wyglądają jakby były sparciałe.
    Jechałem na nich 140km/h na autostradzie przez kilka godzin.
    Czy powinienem je już zuytylizować z uwagi na te spękania?
    Powietrza nie ubywa, opony dobrze się wyważają, nie ma żadnego bicia itp.