  • Data: 2017-10-11 15:45:02
    Temat: Re: Opony zimowe :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 11 Oct 2017 15:10:38 +0200, J.F.

    > nie chcialo sie paskow z garazu zabrac,
    > nie chcialo schylic i zalozyc :-P

    Szczególnie do samolotu się nie chciało i gdy się rezerwowało auto z
    oponami zimowymi... :P

    Wyjaśniając, ja tym autem na letniakach jechałem z przypadku, gdyż najęła
    go panienka z tego samego samolotu, jadąca w to samo miejsce co my i
    poprosiła o pomoc (twierdząc że się trochę boi gdyż piekielnie słabo jeździ
    -- tym bardziej jak zobaczyła, że auto miało nalot 4km, raptem z salonu
    wyjechało, a nie wykupiła ubezpieczenia -- i chyba tylko dzięki temu nie
    wylądowała z dwójką swoich dzieci w rowie).

    Kumpel co to mieliśmy pierwotnie razem jechać i co mnie łapał z górki,
    dostał przednionapędowego Focusa na zimówkach (albo inaczej, takiego sobie
    zarezerwowaliśmy, w sensie z zastrzeżenim że ma być na zimowych, też nie
    myśląc w sumie, że mogą dać w zimie i obszarze około górskim letnie opony)
    i wjechał bez najmniejszych problemów gdy ja z napędem na cztery koła
    jechałem 100m w dół bokiem i nic nie mogłem zrobić z tym fantem... Więc MY
    nie potrzebowaliśmy ani pasków ani łańcuchów, bo zimowe opony dały sobie
    spokojnie radę. :P

    Żeby było pikantniej, to jadąc na lotnisko posiałem w taksówce prawo jazdy.
    Oczywiście prawko znalazło się jeszcze tego samego dnia u mnie w domu, ale
    przez Włochy prowadziłem bez papirów, z czego nieświadomie tylko w jedną
    stronę. :p

    --
    Pozdor
    Myjk