  • Data: 2014-09-24 21:55:47
    Temat: Re: Opony zimowe - czas pomyśleć co wybrać
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-22 11:11, Chris pisze:
    > Jako że powoli zbliża się okres zimowy a nie lubię kupować jak już śnieg
    > spadnie to zastanawiam się co wybrać do Mondeo MK4, na linie startu
    > stają Micheln Alpin, Continental TS850, Nokian (choć te podobno się
    > skiepściły ostatnio).

    Nie wiem czy dla Ciebie to istotny parametr, ale ja bardzo miło
    zdziwiłem się trwałością Bridgestone Blizzaków (wtedy chyba LM30)

    Różne zimówki na których jeździłem wcześniej dość szybko traciły
    właściwości wraz ze zmniejszaniem się bieżnika, to Blizzaki bez żadnych
    problemów zjechałem do TWI.
    Wystarczyły mi na ładnych kilka zim i sporo kilometrów i nigdy nie
    narzekałem na osiągi na każdej nawierzchni.