  • Data: 2015-11-26 22:40:19
    Temat: Re: Opony zimowe - czy już?
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RoMan Mandziejewicz" wrote in message
    news:1814663351.20151126202214@pik-net.pl.invalid...

    > Jasne. Bąble spowodowane poprzerywanym kordem doskonale wbijały się w
    > śnieg...

    Moje D-124, na których jeździłem Oplem Rekordem jakoś nie miały bąbli. I
    nawet dawałem radę zimą w górach.
    A jeździłeś kiedyś po śniegu na _dobrych_ letnich? Jest zdecydowanie gorzej.

    > D124 to NAJGORSZE opony, na jakich jeździłem. O każdej porze roku.

    Jeździłem na gorszych - zimowych Dębicach Frigo. Nowe sprawowały się
    przyzwoicie, ale po półtora sezonu (kupiłem je 1 lutego, więc dużo się w
    pierwszym sezonie nie najeździłem) ślizgałem się na nich na najmniejszym
    śniegu, a jak się zrobiło cieplej - samochód zaczynał pływać. Wyrzuciłem je,
    mimo, że miały z 6-7mm bieżnika.

    > Najlepsze zimówki? Kormoran Winter - nie musiałem odśnieżać ścieżki od
    > domu do drogi - Poldek na tych oponach jechał jak pług śnieżny.

    Jakiś model zimówek Goodyeara, kupiony w 2001 albo w 2002 roku. Żadna opona
    ani przedtem, ani potem nie dawała sobie tak dobrze rady i po ubitym i po
    sypkim śniegu. Goodyeary kupione 3 czy 4 lata później już były dużo gorsze
    (podobnie zresztą jak letnie następnej generacji).

    --
    Axel