eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpony zimowe - czy już? › Re: Opony zimowe - czy już?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Opony zimowe - czy już?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5656e23a$0$22827$65785112@news.neostrada.pl>
    <n36og2$2eq$1@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
    <n37f1j$er8$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <n37uap$8kn$2@node1.news.atman.pl> <n3989f$gca$1@node1.news.atman.pl>
    <n399uo$j7g$1@node1.news.atman.pl> <n39pqr$scq$1@usenet.news.interia.pl>
    <cra4mgohny2g$.ntwo6qhq1cvs.dlg@40tude.net>
    <n3ch5k$stu$1@usenet.news.interia.pl>
    Date: Sun, 29 Nov 2015 09:30:00 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 42
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1448785786 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 640 82.143.187.50:51301
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3035
    X-Received-Body-CRC: 884244432
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573178
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 28 Nov 2015 16:27:48 +0100, Adam napisał(a):
    > W dniu 2015-11-28 o 10:45, J.F. pisze:
    >> Dnia Fri, 27 Nov 2015 15:37:17 +0100, Adam napisał(a):
    >>> W dniu 2015-11-27 o 11:06, Czesław Wiśniak pisze:
    >>> O tyle ciekawy temat, że np. Stomil Dębica w latach 70-tych miał tylko
    >>> kilka a może kilkanaście rodzajów opon dla samochodów osobowych, a mam
    >>> gdzieś katalog przedwojenny (1937 albo 1938), gdzie tych rodzajów było
    >>> ponad 20: na piasek, na błoto, na śnieg taki i owaki, itp. Ale może być
    >>> też tak, że niektóre z nich były dostępne tylko dla sportu - tego nie wiem.
    >>
    >> Drogi nam sie zmienily, i opony tez.
    >> Nie wykluczam, ze przed wojna zwykly obywatel mogl miec potrzebe opon
    >> "na bloto", zeby moc dojechac do domu, kosztem mniejszego komfortu na
    >> asfalcie.
    >>
    >
    > He, he, komfortu :)
    >
    > W zwyklejszych autach szczytem komfortu to był wywietrznik. Nawiewów
    > mechanicznych (z wentylatorem elektrycznym) prawie nie było.
    > Ogrzewanie też w zasadzie nie występowało.
    > Ciężarówki miewały odkryte kabiny, były ewentualnie daszki, aby deszcz
    > nie zalewał oczu kierowcy.

    Kierowca mial gogle :-)
    Kojarze jakis model, gdzie kabina byla zamknieta, ale kierowca
    siedzial przed nia. Jasnie panstwo przeciez nie beda sie ze sluzba
    spoufalac, zreszta zawsze stangret siedzial z przodu poza kabina :-)

    > Ja jeździłem od końca lat 80-tych praktycznie codziennie, bez względu na
    > pogodę. Jakoś się jeździło. Jak była zaspa, to czasem trzeba było ją
    > brać na kilka razy: wjechać, dokąd się dało, cofnąć trochę, i znów do
    > przodu. I tak po kilku razach dawało się, o ile zaspa nie była wyższa od
    > PF125 czy innego Poldka.

    Ale ja o tym, ze moze byl sens miec opony jak u traktora, z
    kilkucentymetrowymi klockami bieznika na bloto "po kolana"

    My juz takich drog szczesliwie nie doswiadczylismy.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 29.11.15 09:51 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: