  • Data: 2014-12-15 13:32:06
    Temat: Re: Opony zimowe i problem z uślizgiwaniem Aurisa 1.4 D4D
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nix" napisał w wiadomości
    >No tak, tylko że jako że jeżdżę delikatnie to nie nadsterowność a
    >zaledwie próba wejścia w nadsterowność, innymi słowy zjawisko
    >zduszone z zarodku, dlatego nie ma mowy o obrocie, ale czuć delikatne
    >szarpnięcie. Poza tym wchodzę w zakręt też nie mając pedału "w
    >podłogę" tylko ekonomicznie- odpuszczenie gazu też nie jest gwałtowne
    >bo i zjawisko gwałtowne nie jest, pewnie dlatego nie obraca.

    >Dzieje się tak TYLKO na śliskiej nawierzchni, więc ja winę upatruję w
    >felgach lub/i oponach a nie fabrycznych właściwościach auta, dziwne
> [...]

    Moze teraz zuzyte, albo ulice bardziej sliskie.
    Moze miales dobre letnie, i po zmianie stalo sie to bardzo odczuwalne.

    Problemu doszukiwalbym sie w innym ET felgi - ale to ma sens na
    przednich kolach, przy tylnych raczej zaden ... chyba ze w Aurisie
    jakies skretne tylne kola.
    Chyba ze roznica jest z przodu, a wrazenie jakby bylo z tylu.

    A moze po prostu luz w tylnym zawieszeniu.

    Czy niesymetrycznie zuzyte, i zamieniono lewa/prawa strone.

    J.