  • Data: 2019-02-20 22:42:59
    Temat: Re: Opportunity się zepsuł ale wcześniej się zestarzał
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Robienie z taśmy łańcuchów czy gwiazdek na choinkę to też używanie,
    > czy jednak nie w tym sensie :) ?

    Jeszcze można jako konfetti. Podobno też ktoś z powodzeniem na bazie
    tych "dziurek" hodował chomika. Ale te zabawy dawno się skończyły,
    już nie ma jak kiedyś, że wszędzie walają się taśmy perforowane,
    karty Holleritha i papier z boczną perforacja od drukarki wierszowej.
    Tymczasem Vaisala pewnie dalej tłucze swoje sondy.

    Jarek

    --
    Był pogodny wiosenny dzień
    Tłum ludzi falował wkoło.