  • Data: 2019-09-29 22:15:50
    Temat: Re: Orange Flex - jakie wady?
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2019-09-27 o 02:49, m...@i...pl pisze:
    > Ja osobiście zastanawiam sie nad powrotem do innej oferty, ale zeby to zrobić musze
    przenieść numer do innego operatora. Nie robię tego jeszcze ze względu na RLAH.

    W miedzyczasie Orange zmienil oferte na karte wprowadzajac oferte z MMS
    za 360 PLN/rok do tego 1 TB danych. Wraz z bonusami za doladowania
    wychodzi pododna kwota (ok, 27 PLN/m-c). Wada oferty jest brak pelnego
    RLAH - doplaty od poczatku.

    Pozdrawiam,
    Marcin