    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Orange Neofon i bramka SIP
    Date: Tue, 22 Jan 2019 11:36:11 +0100

    W dniu 2019-01-21 o 09:20, Atlantis pisze:
    > Ok, nadal męczę się z tym tematem i nadal nie udało mi się skonfigurować
    > bramki, jednak zebrałem trochę informacji. Stosuję poniższą konfigurację.
    >
    > SIP proxy: neofon.tp.pl
    > SIP port: 5060
    > User ID/login: numer telefonu poprzedzony "48" i numerem kierunkowym
    > Hasło: otrzymane od Orange
    > User Auth ID: numer telefonu jak powyżej z dołączona domeną @neofon.tp.pl
    > Use Auth ID: yes
    >
    > Ustawienia te nazywają się różnie w różnych bramkach i programach,
    > jednak sens ten sam.
    >
    > W każdym razie objawy są następujące:
> [...]
    Jak walczyłem ze swoim telefonem voip te też się przećwiczyłem,
    spróbuj dać sam nr tel bez kierunków albo z częściowym,
    zamiast nazwy klienta daj nr, popróbuj te kombinacje bo ewidentnie
    widać że nie pasuje nazwa hasło do tego co pomarańczowy oczekuje,
    aha rób przerwy, bo mogą mieć blokadę np po 5 nieudanych logowaniach
    a w ogóle ta sieć to syf kiła mogiła, uciekać od nich jak najdalej.

    --
    Pozdr
    Janusz