  • Data: 2016-11-12 17:58:35
    Temat: Re: Osuszacz
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomalowałem całe piętro w mieszkaniu, i woda zaczęła
    > ciec po oknach. A że mam taki duży przemysłowy osuszacz to go wtachałem
    > i włączyłem. Ma funkcję grzania, to się zacząłem zastanawiać, czy jest
    > ona po to, aby było cieplej, czy po to, aby sprawniej osuszał.

    Stopień osuszenia powietrza zależy od temperatury,
    do której uda się je schłodzić.
    Im ta temperatura niższa, tym mniej wody zostaje w jednostce objętości
    powietrza. Łatwiej oczywiście schładzać zimne powietrze.

    Jeżeli jednak chcesz osuszyć zawilgocone ściany, to im powietrze
    cieplejsze, tym lepiej. Do tego celu właśnie dodano funkcję grzania.

    WM