  • Data: 2017-06-02 20:41:01
    Temat: Re: Oszczędności
    Od: "AK" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.6592829290923025392@news.v.pl...
> [...]
    > czy auto rozbiło się przez błąd w mikrokodzie CPU czy przez błąd w jakimś bajerze
    napisanym w PHP
    > czy Verilogu.
    >
    > Swego czasu jeden z moich kolegów wychwał Pascala. Że błąd DOI=1.100 nie jest w nim
    możliwy. Tego
    > samego dnia wstawił średnik bezpośrednio po do w taki malowniczy sposób: for i:= 1
    to 100 do;
    > produkcyjnie w Algolu, Simuli,
    > ASMx86, C/C++, Pascalu,
    > tez Prologa, Moduli2, (niestety)
    > Ale nie znasz Asemblera Z80, nie pisałeś na 68000, Logo, Forth,

    Ogolnie. Skad wiesze ze nie?.
    Nie wymienialem drobnostek z wiadomych powodow :)

    > Jean.

    Nie pisz o czyms czego nie dotknales (daaaawane czasy: Odra 1305).
    Trudno Jean uznac za "pelnoprawny": j.programowania.
    Bardziej za baardzo zaawansowany jezyk job-owy/batchowy.
    Pomylilo Ci sie zapewne z jeszcze starszym Jovialem (a moze ze Snobolem4?).

    AK