  • Data: 2018-06-24 01:58:54
    Temat: Re: Ożywiam stare żele...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:pgistq$g2e$1@node2.news.atman.pl...

    > Zwróć uwagę, że pojemności akumulatorów podawane są dla względnie małego
    > prądu obciążenia. Przy prądach 10-20A to będziesz miał do dyspozycji

    Wiadomo, że to jest ukłąd rzeczywisty, z wszelkimi tego skutkami. Także to,
    że obciążony mocniej wykaże się mniejszą sprawnością. Jednak najbadziej mi
    zależy, aby ciągłę 10A i chwilowe do 20 A nie zrobiły baterii "ała".

    > tylko około połowy pojemności nominalnej. Czyli 15Ah podziała około 40
    > minut. Jak długo chcesz nadawać w terenie (domyślam się, że chodzi Ci o
    > zasilenie transceivera)?

    Możliwie najdłużej, trudno mi oszacować, jak długo zejdzie mi np. na Rysach,
    mam taki zamiar, w jakąś sensowną pogodę się tam wturlać, aby tylko misie
    nie przyszły sprawdzić, czy miodku jakiegoś nie przytargałem, a bym sobie
    popytlował przez sitko. Nie wiem, jak z wejściem na Gerlach, to kusi, 2655
    m.n.p.m.

    > W sumie to dziwna pojemność - 15Ah. Najczęściej spotyka się szereg Ah: 7,
    > 18(17), 26, 40.

    Tak mam na obudowie. Jak tam będzie te 3-5 Ah więcej, to przecież się nie
    pogniewam. :)
    Zresztą, jest taki,
    http://www.csb-battery.com/english/01_product/02_det
    ail.php?fid=13&pid=83,
    tylko nie jest identyczny z tym, co mam.

    > Odezwij się do mnie na priv.

    Oki :)

    Najprawdopodobniej na początku lipca spróbuję się zebrać do skupu, muszę
    dobrze w pogodę trafić, żeby za upalnie nie było.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.