  • Data: 2017-07-07 15:08:53
    Temat: Re: PE wziął się za tandetę
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 lipca 2017 23:01:40 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...
    d-infinum-3d-odo-play?querystring=drukarka%203d

    > Ale maja taka marze ?

    No więc policz: na ali jest za 150 dolców xyz, a za 120 delta, a ten sam szajs tylko
    w ładniejszej obudowie w skepie za 1000 dolców. A jeszcze ci w sklepie nie kupili
    części z ali, tylko od prdoducentów. Załóż że sprzedawca na ali ma marżę 50%.

    > Ja tam nie wiem, ale wydaje mi sie, ze precyzyjne elementy mechaniczne
    > sa po prostu drogie.

    Tam nie ma żadnych precyzyjnych elementów mechanicznych.

    > A wycinane laserem jeszcze drozsze ... i wcale niekoniecznie tak
    > precyzyjne.

    Wycinanie laserem akrylowej płyty jest tanie jak barszcz.

    > Spolecznosc owszem sie dzieli, ale koszt projektu przy duzej serii sie
    > rozklada na grosze.

    Żeby osiągnąć jakiś poziom komercyjnego produktu to trzeba co miesiąc płacić pensje
    całemu biuru konstrukcyjnemu przez wiele lat zanim coś tam powstanie.

    > Ale precyzyjne elementy nadal duzo kosztuja, i czy te chinskie sruby
    > pociagowe i nakretki za $150 sa tak samo dobre, a korpus rownie
    > stabilny
    > jak te za 2000 zl ?
    > Ktore zreszta tez sa chinskie ... czy nie ?

    są takie same.