  • Data: 2017-07-07 23:29:55
    Temat: Re: PE wziął się za tandetę
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Konrad Anikiel napisał:

    > Ja mam doświadczenia wręcz przeciwne. Mini USB mam w starym telefonie G1.
    > Używany ze 4 lata, bo bateria wymienna, więc nie musiałem wywalać telefonu
    > jak zdechła. Gniazdko nienaruszone. Stara empetrójka, która powinna mieć
    > gniazdko zmasakrowane, bo w kieszeni zawsze kabel wyginał się na boki.

    Empetrójka w kieszeni razem z kablem w gniazdku?! Po co? Telefony
    to jest jedna klasa zagadnień. Podłącza się na czas ładowania czy
    transmisji danych i zostawia tak w spokoju. Może w tym czasie
    zdarzyć upadek -- konstruktor powienien mieć wyobrażenie co się
    stanie w przypadku wypadku. Ale są też ustrojstwa, które z założenia
    maja pracować cały czas podłączone kablem. Często stosuje się do
    tego miniUSB. Ale marnie się ono sprawdza.

    --
    Jarek