  • Data: 2017-10-19 20:49:48
    Temat: Re: PENDRIVE zanim kupie zapytam Was
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/18/2017 10:45 PM, Irokez wrote:

    > Na jakim tak się da?
    > Na moim Integral Crypto Dual+ FIPS 197 się nie da. Szkoda trochę bo na
    > 128GB trochę by mi weszło dystrybucji jak i danych.

    Mialem taki z podwojnym rzedem przycisków, ale nie pamietam co to było
    bo robiłem to dla kogoś.

    Wygladał podobnie jak ten:

    https://www.pcworld.com/article/2894712/portable-sto
    rage-for-the-paranoid-we-test-two-secure-usb-drives-
    on-keypad-vs-software-security.html

    Ale jednak diody miał w innym miejscu, bodaj na końcu. Poszukam jeszcze
    może mi wpadnie w oko.

    A na marginesie: czemu się nie da?