  • Data: 2020-01-23 01:43:05
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: PiotRek <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-22 o 23:07, k...@g...com pisze:
    > Dokładnie wyjaśniłem, jaki tpsa popełniła błąd, więc teraz możnaby sprawdzić, jak
    budki się przyswoją. I można mówić, że nikt nie będzie korzystał - jeśli ktoś
    spróbuje takiego testu, zobaczymy.

    Ja (jako "ja") jestem bardzo za budkami. Ale budek nie będzie, sorry.
    Operator telekomunikacyjny to nie Matka Teresa z Kalkuty.

    Co do korzystania z nich:

    https://expressbydgoski.pl/zegnamy-ostatnie-budki-te
    lefoniczne-pamietacie-je/ar/c3-10798148

    Cytat (artykuł z roku 2016):
    Przyczyną tej decyzji jest fakt, że z budek w tej chwili mało kto
    korzysta. Jabczński podaje przykład: - Na Światowe Dni Młodzieży w
    Krakowie, na prośbę organizatorów, zainstalowaliśmy na Błoniach 12
    automatów telefonicznych na monety - złotówki i euro. Pielgrzymi
    wykonali z nich... 125 rozmów. W tym samy czasie tylko w sieci Orange
    mieliśmy 7,4 mln minut rozmów komórkowych i 31,145 mln wysłanych SMS -
    wyjaśnia.

    --
    P.
    (e-mail w nagłówku nieaktualny, przynajmniej chwilowo).