  • Data: 2020-01-24 21:16:19
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-23 o 14:53, Queequeg pisze:
    > Obcokrajowcy też mnie nie przekonują. Jak ktoś przyjeżdża na chwilę, to
    > zadzwoni w roamingu i nie zapłaci miliona monet, a jak na dłużej, to sobie

    A mnie przekonują - w mojej polskiej taryfie za połączenia w roamingu,
    poza UE, mogę zapłacić od 5 do 15 złotych za minutę połączenia. Jest to
    stawka, która de facto niweluje niemalże jakikolwiek sens korzystania z
    roamingu, zakładam, że turyści z wielu krajów mogą mieć podobnie w Polsce.

    > kupi lokalnego prepaida i nie będzie uwiązany do budki...

    I właśnie lotnisko jest tym etapem, kiedy jeszcze nie ma polskiego
    prepaida. Bo będzie miał za 15 minut, a zadzwonić musi, bo czeka na
    kogoś, kto mu go włączy, bo jest tylko tranzytem 12 godzin na lotnisku,
    itp. itd.

    --
    Liwiusz