    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Date: Mon, 10 Feb 2020 16:20:19 +0100

    Pan J.F. napisał:

    > No coz - sprzedalismy to, co mielismy najcenniejszego - pustynie
    > telekomunikacyjna :-)

    Warto porównać stan telefonii polskiej i niemieckiej. Tam nawet w
    Berlinie są dziury w zasięgu. Na pewno Niemcom jakiś obcy narzucił
    pomysł, by BTS-y wszystkich sieci były w gestii jednego monopolisty.
    Taki T-Mobile choćby nawet chciał, to nie zrobi dobrze Niemcom. Musi
    drenować Polsków sprzedając im nolimity po pińć euro.

    No ale oni tam za Odrą (czy inną Łabą) nie mieli cennych pustyń, a
    trzydzieści lat temu Deutsche Telecom wydawał nam się niedoścignionym
    wzorcem.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę
    jedno, ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?