    Subject: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Mon, 10 Feb 2020 20:16:30 +0100

    W dniu 10.02.2020 o 15:19, jedrek pisze:
    > Z budki masz lepszą jakość połączenia niż z pożal się kochanych twoich
    > komórek.

    Moich? A co ja mam wspólnego z komórkami, poza tym, że używam ich tak
    jak miliardy ludzi na świecie. Bo rozumiem, że Ty nie używasz tych
    znienawidzonych komórek.

    > Prosty test: melodyjka na czekaniu na wszelakich infoliniach bankowych,
    > itp.

    Nie wiem, nie używam. A jak gdzieś dzwonię, to żeby porozmawiać a nie
    wysłuchiwać melodyjek.

    > Kręcone z komory jakość muzyczki jak zza grobu.

    Wierzę na słowo.

    > Po druciaku nie ma degradacji dźwięku.

    Wszelkie znaki na niebie wskazują, że nie masz racji, a może po prostu
    nie masz pojęcia.

    > Wychodząc z domu nie zawsze ma się komórkę. Nawet wypadku nie ma jak
    > zgłosić gdyby się takowy wydarzył na skrzyżowaniu przy którym właśnie
    > się znaleźliśmy w środku nocy.

    Nawet w czasach świetności automatów, nie były one instalowane na każdym
    skrzyżowaniu, teraz tym bardziej nie będą.

    > Dziwne, że na autostradach co kilka km są telefony alarmowe, idąc twoją
    > ideologią komórkową należało by je wyszystkie wykosić w pień.

    Jak były projektowane nasze autostrady to patrzeliśmy między innymi na
    Niemców, gdzie oni faktycznie mieli budki do powiadamiania służb na
    autostradach. Tylko, że oni zaczęli to już robić zdaję się w latach
    siedemdziesiątych. Wtedy i jeszcze trzy dekady później miało to sens,
    dziś nawet Niemcy likwidują te urządzenia.
    U nas na ekspresówkach nie ma takich budek i nikt z tego powodu nie
    płacze. A mamy ekspresówek więcej kilometrów niż autostrad.
    No i musiałbym się z chojem na łby pozamieniać żeby dygać czasem i
    kilometr to budki przy autostradzie aby powiadomić służby. Bez większych
    problemów, nawet pomimo zakazu, można zatrzymać jakiś samochód i jego
    pasażerów poprosić o pomoc/telefon.

    > Ale czego wymagać jak kukły okrągłostołowe POPIS, PSL, SLD polska
    > telekomunikację oddały za Bóg zapłać obcym. OD obcego można sobie
    > wymagać...

    Nie bardzo wiem co to ma wspólnego z automatami publicznymi, ale zawsze
    możesz założyć własny telekom i stawiać budki.
    Aha, Niemcy też polikwidowali większość, jak nie wszystkie, automaty.

    > Cała Polska jest obca i trudno oczekiwać aby tu się miało dziać dobrze,
    > skoro obcy po to tu wchodzi za przyzwoleniem miernot okrągłostołowych
    > aby drenować Polskę a nie robić dobrze Polakom.

    I niby co to ma wspólnego z budkami telefonicznymi?