    From: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: PI to LIR
    Date: Thu, 08 May 2014 16:49:38 +0200

    W dniu 2014-05-08 15:17, m...@g...com pisze:
    > Czy ktoś może mi wyjaśnić jak wygląda następująca kwestia ?.
    > Jeżeli firma ma PI ale przymierza się do zlożenia wniosku na LIR-a to po jego
    pozytywnym rozpatrzeniu przez RIPE adresacja PI zostanie odebrana czy mozna ją w
    jakiś sposób zachować?

    Wyjścia są dwa:
    1. zachować PI jako LIR infrastructure
    2. po zrobieniu się LIRem skonwertować posiadane PI do PA - jest to
    możliwe od niedawna
    -> https://www.ripe.net/lir-services/resource-managemen
    t/converting-pi-to-pa

    Zasadniczo nie ma obowiązku oddawania PI, jeśli staje się LIRem, mimo że
    sporo lat wstecz RIPE nakłaniało dość mocno LIRy do oddawania dotychczas
    posiadanych PI. Ważne jest to, czy oryginalne kryteria przydziału są
    nadal spełnione.

    --
    Ślązak