  • Data: 2004-01-29 13:04:32
    Temat: Re: POMOCY!!! JAK USUNAC HISTORIE ODWIEDZANYCH STRON?
    Od: "Pinki_mozg" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chce usunac historie odwiedzanych stron bo rozwijajac pasek adresów mam ich
    > mnóstwo. (nie chodzi tu o erotyczne tylko o to ze mam ich b.dużo)
    >
    > Wlączam Narzedzia\Opcje Internetowe ale tam brakuje mi takiej zakladek
    > jak "ogólne".
    > własnie nie mam tej zakładki ogólne!!! i nie wiem co robic?
    >
    > usunełem wszystko z Historii, wszystko z Temporary Internet Files
    > mam win 98 int. exp nawet od dzis aktualny IE6 ale dalej to samo brak
    > zakładki "ogólne".
    > Prosze o pomoc jak wyrzucic nazwy stron z paska adresu!!!!!
    >
    > --

    Przepraszam Kate ale nie odpowiem na twoje pytanie i pojde sladem tych
    wszystkich odpowiadajacych forumowiczow w tym artykule i w innych podobnych.Nie
    moglem sie oprzec i zadzialalem instyktownie.. musze wam cos powiedziec : (Do
    odpowiadających): Wy wszyscy jestescie pojeb..ni?? czy co ?? Wchodze sobie na
    strone bo mowie sam sie dowiem jak usunac ta historie (az 13 odpowiedzi) a tu
    wszyscy pierd..ą jaki program jest dobry a ktory lepszy a ten ba banerka tamten
    nie ... a kogo to obchodzi ?? czlowiek wam zadal pytanie to odpowiedzcie a takie
    pierdoly to es poczta mozecie przesylac ............................

    Pozdrawiam Kate i przykro mi ze sie niedowiedzielismy narka ;-)