  • Data: 2017-02-23 09:30:33
    Temat: Re: PSA przejmuje Opla od GM
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-23 o 08:08, Kamil 'Model' pisze:

    > PSA chce mieć w końcu jakieś w miarę sensowne benzyniaki w ofercie
    > (weźmie od Opla), a Opel w końcu doczeka się porządnych diesli (HDI)

    Akurat diesle porządne, to Opel od jakiegoś czasu ma. A ściślej - odkąd
    dostał fiatowskie JTD.
    A z benzyniakami? Jest dużo lepiej odkąd zerwali współpracę z BMW w tym
    zakresie. Nagle znacznie spadła awaryjność durnych rozrządów, z którymi
    Bawarczycy mają spory problem od jakiegoś czasu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl