  • 21. Data: 2012-01-28 21:58:19
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-28 21:40, Krzysztof 45 pisze:

    > Od dwóch tygodni kłapali wszędzie i tu że będą akcje a ten nie wiedział,
    > sie wjebał i ma pretensje. Jak takiego nazwać?

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/karambol-
    na-trasie-s1-potrzebny-byl-smiglowiec,1,5011148,regi
    on-wiadomosc.html

    Tylko nie pisz, że to nie wina protestujących...

  • 22. Data: 2012-01-28 22:05:24
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Zalety:
    >
    > - "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg
    Znany polityk PSL też strajkował :D
    http://u.42.pl/2HNm
    > Ps. To moje poważne spostrzeżenia. Kiedyś jeździło się dużo łatwj i przyjemniej.
    Zwłaszcza jak były kartki na paliwo :D
    > Ciągniemy się w gigantycznych kolumnach ...
    Ty chyba jeszcze kolumn nie widziałeś LOL
    http://www.sfora.pl/Oto-najbardziej-zakorkowane-mias
    ta-swiata-g35731-31304
    > co 2 auto przede mną puszcza niebieskie chmury powodując że idzie się zarzygać na
    śmierć. Na
    > wioskach
    A to inna sprawa. Kto ich dopuszcza do ruchu? Benzynka?

    Ja juz też się napiłem ;)
    --
    Krzysiek

  • 23. Data: 2012-01-28 22:15:54
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Tylko nie pisz, że to nie wina protestujących...
    Widzialem relacje z tego zdarzenia, i pinda z TVNu chciała i sugerowała by w relacji
    policjantka
    powiedziała że to wina protestujących.
    Nie udało jej się.

    Jak masz podkulony ogon to miej i zachowaj to dla siebie bo się ośmieszasz.
    --
    Krzysiek

  • 24. Data: 2012-01-28 22:17:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-28 22:05, Krzysztof 45 pisze:

    > Znany polityk PSL też strajkował :D
    > http://u.42.pl/2HNm

    Tak, Struzik. Kolejne gratulacje z "trafionego" przykładu.

    > Zwłaszcza jak były kartki na paliwo :D

    Wtedy też. Gorzej było wtedy, kiedy już kartek nie było, za to kolejki
    do stacji można było liczyć w kilometrach. Choć i wtedy jednak się
    jeździło łatwiej i przyjemniej.

    > Ty chyba jeszcze kolumn nie widziałeś LOL

    On pewnie widział - Ty raczej nie, skoro popierasz takie idiotyczne
    akcje.

    > http://www.sfora.pl/Oto-najbardziej-zakorkowane-mias
    ta-swiata-g35731-31304

    Lista europejska - Wrocław spadł ostatnio.

    1. Bruksela
    2. Warszawa
    3. Wrocław
    4. Londyn
    5. Edynburg
    6. Dublin
    7. Belfast
    8. Marsylia
    9. Paryż

    > A to inna sprawa. Kto ich dopuszcza do ruchu? Benzynka?

    Z całą pewnością.

    > Ja juz też się napiłem ;)

    Widać.

  • 25. Data: 2012-01-28 22:20:03
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Od dwóch tygodni kłapali wszędzie i tu że będą akcje a ten nie wiedział,
    > sie wjebał i ma pretensje.

    jak sie tym interesowałes to pewnie wiedziałeś. Ja mam w dupie takie
    protesty więc w ogole nie czytalem artykułów o tym.

  • 26. Data: 2012-01-28 22:21:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-28 22:15, Krzysztof 45 pisze:
    > Widzialem relacje z tego zdarzenia, i pinda z TVNu chciała i sugerowała
    > by w relacji policjantka powiedziała że to wina protestujących.

    O biedaku - Ty znowu o tv?

    > Nie udało jej się.

    No pewnie - wszystko widziałeś. W relacjach...

    > Jak masz podkulony ogon to miej i zachowaj to dla siebie bo się ośmieszasz.

    LOL - strzelasz na oślep, ale obronić zasadności takiej formy protestu
    nie potrafisz.

  • 27. Data: 2012-01-28 22:22:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Znany polityk PSL też strajkował :D
    > http://u.42.pl/2HNm

    I to ma być dowód na to, że "protestujący" pokurwieńcami nie są ?

    > Ty chyba jeszcze kolumn nie widziałeś LOL
    > http://www.sfora.pl/Oto-najbardziej-zakorkowane-mias
    ta-swiata-g35731-31304

    W innych krajach bigamia jest legalna. Ba - kamieniować można.
    Ciągnij dalej przykłady z zewnątrz.

    > Ja juz też się napiłem ;)

    Jakie to ma znaczenie ? Właśnie wychodzę na 40 min z mieszkania
    i będę jechał autem, jeśli próbowałeś mi zasugerować napisanie
    tego po pijaku ...

  • 28. Data: 2012-01-28 22:24:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-28 22:20, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof 45"<m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > jak sie tym interesowałes to pewnie wiedziałeś. Ja mam w dupie takie
    > protesty więc w ogole nie czytalem artykułów o tym.

    Wiesz, skoro protest zrobiło podobno ~200 kierowców to jakim cudem
    ma to być czymś oczywistym dla innych od 2 tygodni? Ruch w DC jest
    liczony dziennie w setkach tysięcy.

  • 29. Data: 2012-01-28 22:24:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > przyjemniej. Teraz stać każdego na byle gówno, które niektórzy nazywają
    > autem. Co gorsza stać na to również niepracujących studentów a moim
    > zdaniem nie powinno być.
    >
    > Ciągniemy się w gigantycznych kolumnach ... co 2 auto przede mną puszcza
    > niebieskie chmury powodując że idzie się zarzygać na śmierć. Na wioskach
    > przyległych do DK8 obserwuję gigantyczny wzrost przejazdów typu wyjeżdża
    > chłopek roztropek z posesji ... przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję
    > ... Jak go nie będzie stać - pójdzie pieszo/rowerem ...

    Nic dodać nic ująć, zgadzam się z każdym słowem, z wyjątkiem ceny, którą ja
    również musiałbyć zapłacić.
    No chyba że prezes by mi stosownie kasy dosypał, w co wątpię.

  • 30. Data: 2012-01-28 22:30:18
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > LOL - strzelasz na oślep, ale obronić zasadności takiej formy protestu
    > nie potrafisz.

    Zasadnosc jest bardzo prosta. Cala zlosc protestujacych i tych, ktorzy musza
    odstac jak i rowniez obserwatorow (byc moze nie wszystkich, ale w
    wiekszosci) w koncu przeleje sie na rzadzacych. Jesli nie od razu to po
    nastepnych tego typu akcjach. Oczywiscie efekt bylby znacznie wiekszy w roku
    wyborczym.

    sz.