  • Data: 2018-10-09 20:53:26
    Temat: Re: Paliwo w cale nie jest drogie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba blizej jestem kosztow niz Ty. 20 tysiecy kontenerow po 5 ton to akurat 100
    tysiecy ton. Jak by brali 1000 dolcow za tone to by za kurs wychodzilo sto milionow.
    Warto by budowac stutysieczniki na jeden rejs bo pan internet mowi ze taki statek
    kosztuje z 60 milionow dolarow. Zgodnie z wszystkimi znakami na niebie i ziemi statek
    bedzie sie amortyzowal kilka lat. Mnie wychodzi ze przesadzilem z dziesiecioma
    dolarami za tone. To ze jednorazowo od kogos chcieli kilka tysiecy dolarow za
    kontener nic nie znaczy. Jak sie daje to sie kraje. Chociaz chwila moment. W necie
    jest kalkulator kosztow transportu. Wpisalem jakies miasto w Chinach i Gdynie. Wyszlo
    73 dolary za tone. 280 zlotych to chyba raczej niewiele jak ktos niedawno zaplacil za
    przewiezienie wersalki ze sklepu do domu, jakies 6 kilometrow, 50 zlotych.
    Sprawdzilem z ciekawosci inne miasta i miejsca na Ziemi. Od 47$ za tone wolaja. Tutaj
    jest kalkulator https://drobnicamorska.pl Z tym ze to polski kalkulator. W Chinach
    moga miec chinski z cenami polskimi dzielonymi przez cztery.