    From: ks <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Paliwo w cale nie jest drogie
    Date: Thu, 11 Oct 2018 08:33:36 +0200

    W dniu 2018.10.09 o 16:54, Cavallino pisze:

    > Ja takie porównanie zrobiłem podczas tegorocznego wyjazdu do Chorwacji.
    > I samolot tańszy nie był, mimo że płaciłem za niego TYLKO opłaty lotniskowe, coś
    > koło 70 zł w jedną stronę.
    > Czasowo tez wyszło bardzo podobnie, jeśli chodzi o sam dojazd.
    > A ogólnie z przejazdami na miejscu, samolot było wolniejszy.

    Mogę tylko potwierdzić, gdyby ktoś nie chciał uwierzyć. Do Chorwacji po prostu
    musi się jechać autem. Nie dość, że wszystkie połączenia lotnicze są z
    przesiadkami trwającymi po 12h, to jeszcze na miejscu praktycznie nie istnieje
    transport publiczny. Ciężko dotrzeć gdziekolwiek poza bliską okolicą airportu. O
    ile do Splitu/Dubrovnika jakoś można dolecieć, potem na wyspy promem też, to
    potem już chyba tylko na nogach albo taxi.