  • Data: 2009-01-04 20:19:28
    Temat: Re: Panasonic G1 - macałem
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 04 Jan 2009 18:20:53 +0000, "Paweł W."

    Generalne wrażenie odniosłem bardzo podobne:
    * ostrzy już wystarczająco szybko (jak dla mnie i w stosunku do
    kasetki);
    * ten wizjer elektroniczny jest całkiem całkiem. Zauważyłem dwie
    ciekawe rzeczy: wystarczy szybko poruszać aparatem aby wokół jasnych
    obiektów w wizjerze pojawiały się kolorowe plamy oraz wizjer potrafi
    oślepić jak szybko skieruje się aparat z ciemnego obszaru na lampę
    zanim jasność zostanie skorygowana;
    * mam nadzieję, że można zmienić opóźnienie włączenia wizjera przy
    podnoszeniu go do oka;
    * wielką tajemnicą jest dla mnie zasada działania histogramu -
    ustawiłem minimalny otwór, najkrótszy czas, zdjęcie na podglądzie
    wyszło czarne, ale histogram dociągnięty do prawej ;)
    * doczepiony obiektyw działa dziwnie, przy najszerszym kącie jest
    jakiś ,,uskok'' i przy obraaniu pierścienia ogniskowej cały zakres
    zmienia się płynnie oprócz szerokiego końca.

    I to na tyle po szybkim oglądaniu.

    Tylko czemu to udaje lustrzankę?
    --
    Grzegorz Krukowski