  • 21. Data: 2013-04-10 22:22:39
    Temat: Re: Panasonic nagrywanie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *nom* napisał(-a):

    > Panasonic został w tyle, błedy w sofcie znane na forach HDTV (50Hz,
    > czy też "mrowienie"

    Co to jest to mrowienie?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 22. Data: 2013-04-10 22:28:21
    Od: Pawel Hatala <p...@g...pl>

    On 10.04.2013 21:44, nom wrote:

    > Samsung już wyprzedził Panasonica w sprzedaży plazm, a LG też ma całkiem
    > niezłe modele.

    w sprzedaży może tak, ale nie w jakości

  • 23. Data: 2013-04-11 10:58:07
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Samsung już wyprzedził Panasonica w sprzedaży plazm, a LG też ma całkiem
    > niezłe modele.

    Poszli w ilość. Wiemy kosztem czego.

    > Panasonic został w tyle, błedy w sofcie znane na forach HDTV (50Hz, czy
    > też "mrowienie", które nie występuje np. w mojej starej plaźmie Panasonica
    > PV8).

    Nie znalazłem. Znalazłem natomiast różne testy i opinie w których panasonic
    jest modelem referencyjnym we wszelakich testach.

    Marek

  • 24. Data: 2013-04-18 21:44:01
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Nie znalazłem. Znalazłem natomiast różne testy i opinie w których
    > panasonic jest modelem referencyjnym we wszelakich testach.

    http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/79179-panason
    ic-plazma-tx-p55vt30-e-dziwne-mrowienie-malutkie-zia
    renka-na-calym-ekranie.html

    http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/67315-panason
    icki-i-problem-50hz-2.html

  • 25. Data: 2013-04-19 11:22:58
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    >
    > http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/79179-panason
    ic-plazma-tx-p55vt30-e-dziwne-mrowienie-malutkie-zia

    Weź nie żartuj sobie. To jest to słynne mrowienie???
    Oglądasz TV 55" z odległości 0,5-1 metra?
    Kto normalny kupuje 55" TV do oglądania sygnału SD z kablówki?
    Poza tym problem znika po prawidłowym skalibrowaniu ekranu i wynika raczej
    wyższego odwzorowania doprowadzonego sygnału w plaźmie niż w LCD, gdyż LCD
    ma dłuższy
    czas reakcji.
    Zresztą ktoś tam też się wypowiedział że na LCDku nie dało mu się tego
    wogóle usunąć.
    A tak wogóle tomnie w mojej plaźmie wogóle czegoś takiego nie zauważyłem
    nigdy, być może
    problem leży po stronie doprowadzonego sygnału, np. z wspomnianej cyfry?

    Marek